Pazarlama, tüketici ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak ve onlara yenilikçi ürün ve hizmetler sunarak değer yaratma konusunda bir kuruma yardımcı olur. Bu değer çeşitli kanallar aracılığıyla ve firmanın marka stratejisiyle iletilir. Müşterilerin etkin yönetimi ve fiyatlandırma, firmanın yarattığı değerin bir kısmını yakalamasını sağlar.
Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü olarak tüm bu alanlarda çok çeşitli konulara hitap eden bir eğitim programına sahibiz. Bölümümüz, tüketicilerin bilgiyi nasıl kullandıklarını ve seçimlerini nasıl yaptıklarını ve bu seçimlerin kurumun yeni ürün geliştirme, müşteri ilişkileri yönetimi, markalaşma ve diğer pazarlama çabalarına yönelik stratejisini nasıl etkilediğini aktarmaya odaklanır. Markalaşma, iş pazarlaması, global pazarlama, dağıtım kanalları, fiyatlandırma, doğrudan ve interaktif pazarlama, satış yönetimi ve pazarlama yatırımlarına geri dönüş konuları bölümümüz çatısı altında verilen derslerden bazılarıdır. Bu bağlamda, bölüm altında yer alan Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programında pazarlama, reklam, halkla ilişkiler ve ilgili alanlarda önlisans düzeyinde dersler okutulmaktadır.